Beleidsdoelstellingen
Publiekszaken: Wat willen we bereiken?
- Voor zowel inwoners, ondernemers als verenigingen willen we dat de dienstverlening goed is. Door gebruik te maken van nieuwe technieken en digitalisering neemt de beschikbaarheid en de toegankelijkheid van de dienstverlening toe.
- Voor degene die niet digivaardig of die laaggeletterd is, zorgen we dat de dienstverlening toegankelijk blijft door ondersteuning te organiseren.
- Als de situatie complex is blijft het persoonlijke gesprek de voorkeur hebben boven digitalisering.
Activiteiten
Activiteit | ||||
---|---|---|---|---|
Doorontwikkeling verenigingsloket | ||||
Doorontwikkeling ondernemersloket | ||||
Stimuleren en door ontwikkelen digitale dienstverlening | ||||
Communicatie over het bestaan en de functie van het verenigings- en ondernemersloket | ||||
Organiseren van netwerkbijeenkomsten door het verenigingsloket | ||||
Versterken van het casemanagement van het ondernemersloket | ||||
Verbeteren van de toegankelijkheid in onze gemeente |